
ေလယာဥ္စီးရမွာ ေတြးေၾကာက္ေနသူက ကမာၻတစ္၀န္း သန္းေပါင္း မ်ားစြာ ရွိသည္။ အခ်ဳိ႕ေသာ အေၾကာက္လြန္သူ မ်ားကား ေလယာဥ္စီး ရမည့္ အေရးကို တစ္သက္လံုး ေရွာင္ၾကဥ္ရမည့္ အေရး အျဖစ္ပါ သတ္မွတ္ထားတတ္ ၾကသည္။
ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈေတြ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ရသည္ ကအစ ေလယာဥ္ေတြမွာ လူတိုင္း အတြက္ ဘာေၾကာင့္ ေလထီးေတြ တပ္မေပး ထားသည္ အဆံုး ေလယာဥ္ စီးနင္းမႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေမးစရာ ေမးခြန္းေတြက မဆံုးႏုိင္ေအာင္ရွိ ေနသည္။ ေလယာဥ္ စီးနင္းမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး Daily Mail သတင္းစာ က British Airways ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ေလယာဥ္မွဴး မ်ား ေလ့က်င့္ သင္တန္းေပးဌာန အႀကီးအကဲ ကပၸတိန္ ေဒ့ဗ္ေသာမတ္စ္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းထားသည္ မ်ားကို တစ္ဆင့္ျပန္လည္ ေဖာ္ျပပါမည္။
ေလယာဥ္ေပၚမွာ ဘယ္ခံုက အႏၲရာယ္ အကင္းဆံုးလဲ။
ေလယာဥ္ေပၚမွာ ရွိတဲ့ ခံုတိုင္းကို အခိုင္မာဆံုး၊ အႏၲရာယ္ အကင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ တစ္ေျပးညီ တိုင္းတာ ထည့္သြင္းထား ပါတယ္ဟု ကပၸတိန္ ေသာမတ္စ္က ေျပာသည္။ သို႔ေသာ္ ေလယာဥ္ပ်က္ က်သည့္ အခါမ်ဳိး တြင္ကား အနည္းငယ္ ကြာျခားခ်က္ ရွိေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္ေျပာသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္က ဘိုးရင္း (၇၂၇) ေလယာဥ္ေပၚတြင္ လူမ်ား အတိုင္း အ႐ိုးအဆစ္ မ်ားပါ တစ္ ပံုစံတည္း ပါ၀င္ေအာင္ ဖန္တီး ထားသည့္ အ႐ုပ္မ်ား ထည့္သြင္းၿပီး မကၠဆီကိုႏုိင္ငံ ဆိုႏိုရန္ သဲကႏၲာ အတြင္းသို႔ တကယ္ ထိုးဆင္း ပ်က္က်ေစ ခဲ႔သည္။ ေလယာဥ္ဦး ပိုင္း (၁၁) တန္းသည္ ပထမတန္းႏွင့္ စီးပြားေရးတန္း ျဖစ္ၿပီး ေစ်းႀကီးေပး ရသည့္တိုင္ ေလယာဥ္ ပ်က္က်ရာတြင္မူ ေလယာဥ္သည္ ဦးစိုက္ဆင္းသည့္ အတြက္ ေရွ႕ပိုင္း ခံုတန္း မ်ားသည္ အထိခိုက္ဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ ဦးစိုက္ဆင္းေသာ ေလယာဥ္ သည္ ေျမျပင္ႏွင့္ ႐ိုက္မိသည့္ ဒဏ္ကို ပထမတန္းမွ ခရီးသည္ လူသားမ်ား ခံႏုိင္စရာ မရွိေၾကာင္း ေလ႔လာမႈမ်ား အရ သိရသည္။ ေလယာဥ္ ေနာက္ပိုင္းခံုတန္း မ်ားတြင္ ထိုင္သူ မ်ားသည္ကား ေျမျပင္ႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ ေဆာင့္သည့္ ဒဏ္ကို ရံဖန္ရံခါတြင္ လြတ္သြား တတ္ၿပီး အသက္ရွင္တတ္ ၾကေၾကာင္းလည္း သိရသည္။