Friday, February 15, 2013

ေဘာလံုးကို နႈတ္ဖ်ားျဖင့္ အၾကိမ္အမ်ားဆံုး ေဆာ့ကစားျပသူ


အဂၤလန္နိုင္ငံ လန္ဒန္ျမို့မွာ အသက္ ၂၅နွစ္ရိွျပီျဖစ္သည့္ ေဘာလံုး အားကစားသမား ဒန္နီရယ္ကက္တင္ဆိုသူက ေဘာလံုးကိုနႈတ္ဖ်ားျဖင့္ ၁၅၈ၾကိမ္တိတိ ဆက္တိုက္ ပုတ္ခတ္ကစား ျပနိုင္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ဂင္းနက္စ္ကမၻာ့မွတ္တမ္းတြင္ စံခိ်န္တင္သြားသည္။
ယခင္က ကမၻာ့မွတ္တမ္းတြင္ တင္ခဲ့သည့္ ေဘာလံုးကိုနႈတ္ဖ်ားျဖင့္ အၾကိမ္အမ်ားဆံုး ေဆာ့ကစားသည့္စံခိ်န္မွာ  ၁၅၃ၾကိမ္သာ ျဖစ္သည္။ ''ကြ်န္ေတာ္အရမ္းပဲ စိတ္လႈပ္ရွားပါတယ္၊ အရင္ကအၾကိမ္ အမ်ားဆံုးျဖစ္တဲ့ ၁၅၃ ၾကိမ္ဆိုတဲ့စံခိ်န္ကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ခို်းနိုင္ခဲ့ျပီ။ ကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ မယံုနိုင္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ေပ်ာ္တာပဲ။ ကြ်န္ေတာ္က ကမၻာ့စံခိ်န္တင္ခဲ့တယ္ ဆိုေပမယ့္ ကြ်န္ ေတာ့္ကိုယ္ကြ်န္ေတာ္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ အျမဲတမ္းၾကိုးစားသြားမွာပါ'' ဟုဒန္နီရယ္က ဆိုသည္။

No comments:

Post a Comment

COMMENT ေလးမ်ားေပးၿပီး ေဆြးေႏြးေပးပါအံုး...
COMMENT ေပးရန္blogger အေကာင့္ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊
Name/ URL(လိပ္စာတစ္ခုခု)ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ အမည္မေဖာ္လိုလွ်င္
Anonymous ျဖင့္ျဖစ္ေစ ေဆြးေႏြးနိုင္ပါသည္။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...