Friday, March 4, 2016

ေလယာဥ္ျပတင္းေပါက္ေတြ ဘာေၾကာင့္ အဝိုင္းပုံစံ ဖန္တီးထားတာလဲ

12800144 968633143226623 2200773303604775503 n
ေလယာဥ္ျပတင္းတံခါးမ်ား ဘာ့ေၾကာင့္ ဝုိင္းေနတာလဲဆိုတာ စူးစမ္းခ်င္စိတ္ျဖစ္ဖူးပါသလား။ ေလယာဥ္ျပတင္းေပါက္ပုံစံအေနအထားေတြဟာ တကယ့္ကို အေရးၾကီးပါတယ္။
အရင္တုန္းက စတုန္ရန္းပုံသ႑ာန္ ျပတင္းေပါက္ေတြ အရမ္းေခတ္စားခဲ့ျပီး အေစာပုိင္း ေလယာဥ္ဒီဇုိင္းအမ်ားစုမွာ ယင္းပုံစံေတြ ထည့္သြင္းခဲ့ၾကပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ၁၉၅၀ ခုႏွစ္မ်ားကာလ ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ commercial jetliner ဟာ နာမည္ ေက်ာ္ၾကားခဲ့တယ္။ ဒီအခ်က္က ျပသနာေတြ စတင္ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။
ေလယာဥ္သစ္ေတြဟာ အရင္ေလယာဥ္မ်ားထက္ ပိုမုိလ်င္ျမန္တဲ့ အရွိန္အဟုန္ ေနာက္ျပီး ျမင့္ျမင့္ ပိုမို ပ်ံသန္းႏုိင္ခဲ့ၾကပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ မၾကာခင္မွာပဲ သူတို႔ထဲက ၂ စီးက စတုရန္းပုံသ႑ာန္ ျပတင္းေပါက္မ်ားေၾကာင့္ ေဝဟင္မွာ အစိတ္စိတ္အျမႊာျမႊာ ျဖစ္သြားခဲ့ၾကပါတယ္။
စတုရန္းပုံစံက တမူထူးျခားေကာင္း ထူးျခားႏုိင္ေပမယ့္ ေထာင့္စြန္းေလးေတြ ပိုင္ဆုိင္ထားၾကပါတယ္။

ယင္းေထာင့္စြန္းေလးေတြက အလုိအေလ်ာက္ အားနည္းခ်က္ေတြျဖစ္သြားၾကကာ ေလဖိအားေျပာင္းလဲမႈမ်ားေၾကာင့္ ဖိတြန္းမႈခံရျပီး အားနည္းမႈ ျဖစ္ႏုိင္ေျခပုိမ်ားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ေလထုနဲ႔ အံတုခရီးႏွင္ရတဲ့ အခါမ်ဳိးမွာ ေဘးဒုကၡေရာက္ေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
ျပတင္းမွန္ေကြးေတြမွာဆိုရင္ ဆုံခ်က္ မရိွပါဘူး။ ေနာက္ျပီး အက္ကြဲ၊ က်ဳိးပဲ့ျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခ ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။
ျပတင္းမွန္အဝုိင္းေတြဟာ ပိုမိုေတာင့္တင္းျပီး ပုံပ်က္ရြဲ႕ေစာင္းမႈ ခံႏိုင္စြမ္းရိွၾကပါတယ္။ ဆိုလုိတာက ေလယာဥ္အတြင္းနဲ႔ အျပင္ႏွစ္ခုၾကား ေလဖိအား အလြန္ျခားနားတဲ့ခါမ်ဳိးေတြမွာ ပုိအဆင္ေျပပါတယ္။
Ref: The Sun
credit to plane
ref: mmcities

No comments:

Post a Comment

COMMENT ေလးမ်ားေပးၿပီး ေဆြးေႏြးေပးပါအံုး...
COMMENT ေပးရန္blogger အေကာင့္ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊
Name/ URL(လိပ္စာတစ္ခုခု)ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ အမည္မေဖာ္လိုလွ်င္
Anonymous ျဖင့္ျဖစ္ေစ ေဆြးေႏြးနိုင္ပါသည္။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...