ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ Fukuoka ၿမိဳ႕ရွိ လူအသြားအလာရႈပ္ေထြးလွေသာ လမ္းမႀကီးတစ္ေနရာတြင္
အက်ယ္ 30 မီတာ( 98ေပ) ၊ အနက္ 15 မီတာ ( 49 ေပ) ရွိတြင္းေပါက္ႀကီး
တစ္ခု ေျမၿပိဳမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသည္။
အက်ယ္ 30 မီတာ( 98ေပ) ၊ အနက္ 15 မီတာ ( 49 ေပ) ရွိတြင္းေပါက္ႀကီး
တစ္ခု ေျမၿပိဳမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသည္။
အနီးရွိ ေျမေအာက္ရထားလမ္းစီမံကိန္းတစ္ခုေၾကာင့္ ဟု ယူဆခဲ့ၾကပါသည္။
ထိုလမ္းမႀကီး၏ ေအာက္တြင္ ေရပိုက္လိုင္း ၊ လွ်ပ္စစ္လိုင္း ႏွင့္ ဂတ္ပိုက္လိုင္း
မ်ားလည္း ရွိေနၾကၿပီး ေျမႀကီးၿပိဳက်မႈေၾကာင့္ အကုန္ပ်က္စီးခဲ့ရပါသည္။
ရုတ္တရက္ေျမႀကီးၿပိဳၿပီး တြင္းေပါက္ႀကီး ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး မၾကာမီတြင္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနလုပ္သားမ်ားသည္ ပ်က္စီးသြားေသာ
ေရပိုက္လိုင္း ၊ လွ်ပ္စစ္လိုင္း ႏွင့္ ဂတ္ပိုက္လိုင္းမ်ား ကို အလွ်င္အျမန္ျပဳျပင္
လိုက္ၾကပါသည္။
ထို႔ေနာက္တြင္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာ တြင္းေပါက္ႀကီးအတြင္းသို႔ သဲဖုိ႔ျခင္း၊ ထိုလမ္းမႀကီး၏ ေအာက္တြင္ ေရပိုက္လိုင္း ၊ လွ်ပ္စစ္လိုင္း ႏွင့္ ဂတ္ပိုက္လိုင္း
မ်ားလည္း ရွိေနၾကၿပီး ေျမႀကီးၿပိဳက်မႈေၾကာင့္ အကုန္ပ်က္စီးခဲ့ရပါသည္။
ရုတ္တရက္ေျမႀကီးၿပိဳၿပီး တြင္းေပါက္ႀကီး ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး မၾကာမီတြင္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနလုပ္သားမ်ားသည္ ပ်က္စီးသြားေသာ
ေရပိုက္လိုင္း ၊ လွ်ပ္စစ္လိုင္း ႏွင့္ ဂတ္ပိုက္လိုင္းမ်ား ကို အလွ်င္အျမန္ျပဳျပင္
လိုက္ၾကပါသည္။
ေျမဖုိ႔ျခင္းေတြ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါသည္။ ဒီလုပ္ငန္း ကိစၥအ၀၀ အတြက္
ၾကာခ်ိန္ ၂ ရက္ (၄၈ နာရီ) အတြင္းမွာ ၿပီးစီးေအာင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ျခင္း
ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ေျမသားေသေအာင္ ျပဳျပင္ၿပီး မၾကာမီ လမ္းပုိင္းကို
စတင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါသည္။ ႏို၀င္ဘာ ၈ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ျပဳျပင္ခဲ့ေသာ
လုပ္ငန္းခြင္သည္ ႏို၀င္ဘာလ ၁၅ ရက္ေန႔ မနက္ ၅ နာရီတြင္ အလံုးစံုၿပီးစီး
ၿပီး လမ္းမႀကီးကိုလည္း လူအမ်ားသြားလာႏိုင္ရန္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္
ေပးႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ ပ်က္စီးခ်ိန္မွ တြက္လွ်င္ တစ္ပတ္သာ ၾကာျမင့္ၿပီး
လံုး၀လမ္းအေကာင္း ျပန္ျဖစ္သြားပါသည္။
သို႔ေသာ္ ကမာၻ႔စာေစာင္အသီးသီးတြင္ ၂ ရက္အတြင္းၿပီးစီးသြားခဲ့သည္ဟု
ဆိုၾကပါသည္။ ပမာဏလမ္းလုပ္ငန္းခြင္ ၿပီးစီးသြားတာကေတာ့ ၂ ရက္သာ
ၾကာခဲ့ပါသည္။ ဒါဟာလည္း ကမာၻ႔လမ္းပိုင္းမ်ားျပဳျပင္ျခင္း လုပ္ငန္းခြင္တြင္
မႀကံဳစဖူး အံ့ၾသဖြယ္ေအာင္ျမင္မႈ တစ္ခုအျဖစ္ ကမာၻ႕ႏိုင္ငံအသီးသီးမွ
စံတင္ ေဖာ္ျပခဲ့ၾကပါသည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အေနျဖင့္ ထိုကဲ့သို႔ ျမန္ဆန္ေသာ
ေသသပ္အဆင့္ျမင့္ေသာ လုပ္ငန္းခြင္ အားထုတ္မႈမ်ိဳးကို ၂၀၁၁ ခုႏွစ္
ကလည္း စံတင္ေအာင္ ျပသခဲ့ဖူးပါသည္။
ထိုအခ်ိန္ကလည္း ေျမငလွ်င္တုန္လႈပ္မႈေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားေသာ လမ္းမႀကီး
တစ္ခုကို ဘာမွမျဖစ္ခဲ့သလို ပံုစံမ်ိဳး ျပန္ေကာင္းသြားေအာင္ ၆ ရက္သာ
အခ်ိန္ယူၿပီး ျပဳျပင္ခဲ့ဖူးပါသည္။၂၀၁၁ ခု မတ္လ ၁၇ ရက္ေန႔ မွစတင္ျပဳျပင္
ခဲ့ၿပီး မတ္လ ၂၃ ရက္ေန႔တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ဖူးပါသည္။ မခိုမကပ္ႀကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ခဲ့မႈ
ႏွင့္ ကၽြမ္းက်င္ေသာ လုပ္ငန္းသေဘာတရားမ်ားေၾကာင့္ ကမာၻ႔ႏိုင္ငံ
အသီးသီးအတြက္ စံျပဳစရာ ျဖစ္လာပါသည္။
ေသသပ္အဆင့္ျမင့္ေသာ လုပ္ငန္းခြင္ အားထုတ္မႈမ်ိဳးကို ၂၀၁၁ ခုႏွစ္
ကလည္း စံတင္ေအာင္ ျပသခဲ့ဖူးပါသည္။
ထိုအခ်ိန္ကလည္း ေျမငလွ်င္တုန္လႈပ္မႈေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားေသာ လမ္းမႀကီး
တစ္ခုကို ဘာမွမျဖစ္ခဲ့သလို ပံုစံမ်ိဳး ျပန္ေကာင္းသြားေအာင္ ၆ ရက္သာ
အခ်ိန္ယူၿပီး ျပဳျပင္ခဲ့ဖူးပါသည္။၂၀၁၁ ခု မတ္လ ၁၇ ရက္ေန႔ မွစတင္ျပဳျပင္
ခဲ့ၿပီး မတ္လ ၂၃ ရက္ေန႔တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ဖူးပါသည္။ မခိုမကပ္ႀကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ခဲ့မႈ
ႏွင့္ ကၽြမ္းက်င္ေသာ လုပ္ငန္းသေဘာတရားမ်ားေၾကာင့္ ကမာၻ႔ႏိုင္ငံ
အသီးသီးအတြက္ စံျပဳစရာ ျဖစ္လာပါသည္။
သူငယ္ခ်င္းတို႔ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစ............. ေနခရမ္း
No comments:
Post a Comment
COMMENT ေလးမ်ားေပးၿပီး ေဆြးေႏြးေပးပါအံုး...
COMMENT ေပးရန္blogger အေကာင့္ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊
Name/ URL(လိပ္စာတစ္ခုခု)ျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ အမည္မေဖာ္လိုလွ်င္
Anonymous ျဖင့္ျဖစ္ေစ ေဆြးေႏြးနိုင္ပါသည္။